« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
رئیس کمیته امداد گچساران مطرح کرد؛
رئیس کمیته امداد گچساران گفت: طی 9 ماهه سال جاری به 1287 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمد خادمی با ارائه گزارشی از عملکرد 9 ماهه این اداره گفت: این نهاد در طول سال خدمات متفاوتی برای حمایت از مددجویان نیازمند ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها در بین خانواده‌های مددجویان است، گفت:  1287 نفر از مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه سال جاری از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد با اعتبار 503 میلیون تومان  بهره مند شده اند.

خادمی یکی دیگر از مهمترین برنامه های کمیته امداد گچساران را ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان عنوان کرد و افزود:  در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی به مددجویان از جمله آموزش خانواده، اردوهای زیارتی و سیاحتی و سایر برنامه ها با تعداد 520 نفر، 13 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی از جمله موردی، جهیزیه، کمک هزینه زندگی و تحصیلی به 6145 نفر گفت: در این خصوص 824 میلیون تومان در 9 ماهه سال جاری هزینه شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: